Kızlar oğlum doğdu doğalı sinirli geliyor bana. İlk zamanlar gaz sancısıydı, alerjiydi, dişti vs onlara bağladık ama şu an bir bahanemiz de yok hala çok sinirli. Diş süreci belki devam ediyordur, yavrum dört diş aynı anda çıkardı yukarıda, ondan önce altta ikisi çıkmıştı. Ama yani bu süreçleri yaşayan sadece benim bebeğim değil. Ben çevremden çok örnek görmediğim için size danışmak istedim. Şöyle ki özellikle ana kucağına veya bebek arabasına yatırıldığı zaman, altını değiştirirken aşırı derecede kasıyor kendini ve kızıyor, ağlıyor. Sürekli dönmek, emeklemek, ayakta durmak istiyor. Yürümeye ve tırmanmaya çalışıyor. Bu sebeple yatırılmayı veya oturtulmayı sevmiyor. Hep bir meşgale istiyor. Sinirlendiğinde de elleri hep yumruk ve aşırı kızgın sesler çıkarıyor ve hiç durmadan. Ana kucağında ayaklarını vuruyor sürekli eller sıkı sıkı. Otururken kalkmaya, çıkmaya çalışıyor. Altını değişirken dönüp gitmeye çalışıyor sürekli huysuzlanıyor. Dışarıya ilk çıktığımızda da çok gergin eğer alışamadıysa dönene kadar o kollar gergin, eller yumruk ve ve aşırı dikkat kesiliyor. Yani bir bebek için bu gerginlik fazla değil mi? Bu ellerin yumruk olma olayını çok takıyorum ama genelde istemediği bir durumdayken yapıyor. Oyun oynarken, yemek yerken falan gözlemlemiyorum böyle bir durum o zaman rahat görünüyor ve ellerini istediği gibi kullanıyor. Onun dışında oyun oynarken, sevdiği ve güvendiği kişilerle güvenli bulduğu alanlarda çok mutlu ve güleç ama. O zaman vücudunu da rahat bırakıyor. Bu tarz tecrübeler yaşayan var mı?