aylin3834 evet maalesef 😀
TuubaArden sıkıldım sildim ahahshhad
arenaley ay ben bırakamıyorum 😂
TuubaArden gossip harbor oynuyorum 😅
imaddesi onu bilmiyorum bu daha güzel 😀
TuubaArden ben oynadim ama o seylerin suresi mi ne oluyo ya sinirlendim ciktim 😂
Deletedmom_216 valla ben vazgeçemiyorum 😂
aylin3834 ben kartlar için Facebook açtım çoğunu tamamladım bilginize 😂
TuubaArden iyi yapmışsın valla 😂
TuubaArden bence benimki daha kaliteli arayüz olarak kshsgdjdsj
imaddesi
Öyle demeyin bu da çok güzel 😂
aylin3834 bence de 😂