OptimusPrime Ay cnm okurken göz yaslarima hakim olamadım çok duygulandım gerçekten benim kizimda 9 aylık ben bile o ilk doğduğu fotoğraflara bakıyorum hatta hastanedeyken daha.yeni doğmuştu kucağıma alıp videosunu çektim benle o tabi hastaneden taburcu oldum eve geldim gelir gelmez annem ve görümcem bebeğimi bonya ettirdiler onun bile videosunu çektim İlk banyosu hatıra kalsın diye uzun lafın kısası şimdiden çok özlüyorum o günleri çok yorucu geçti uykusuz geceler sancı dolu günler ama gerçekten değer kokusuna gulumsemesine gerçekten değer benim bebeğime, çok seviyorum çook şuan beşik te saliyorum uyuyacak 🥹 Rabbim bütün evlatlarımızı bağışlasın kimseyi de evlat acısıyla sınamasın inşaallah 🤲🤲