anayimbenana__ Meri-Mel ay benim az giyilmiş yeniye yakın ya da giyilmemiş ikili takımlarım falan var satıp bebeğimin ihtiyaçlarını almak istiyorum malum yaz bitiyor bir miktarla da bebeğime sadaka niyetine buradaki smalı bebeklere göndermek istiyorum sattıklarımdan. Anne ikinci eli de olur değil mi 😂
kums Noname21 merhaba kızım için kışlık arıyorum genel olarak takım alt üst eşofman yada gezmeklik şeyler yenilerden varsa 2 yaş bakmak isterim
azraklknn Meri-Mel biri malesef ayağıma büyük oluyor bohcama almışlardı kayinvalidem gil ama benim ayagim 38 ayakkabı 39 numara bol oluyor. Diğerinide kuzenimin düğünü vardı ayakkabi bulamadım acil 1 numara kucuk aldım 2 3 defa giydim öylece duruyor insallah satılır 🙏🏻🥰
Meri-Mel Meri-Mel @fatihunal @Beyninizikullanmakucretsizdir @Beh1108 @Deletedmom_220 @duyguluanne @crybaby @sezer2022
Barbekusos Ilginenler olursa fiyatlarda her türlü anlaşırız. Bebek takim lcw oldukça kalin 12 18 ay Montlar l beden tanesi 250 TL. Mor fusya arasi askili tulum 150 TL s beden. Çizgili tulum s beden 150 TL. Mavi pantolon 38 beden 150 TL