inarches merhaba nasılsınız? ☺️ biz bugün yine gittik doktora bu sefer farklı bi doktordan randevu almıştım. Kan almadı bi cihazla ciltten ölçüm yaptı ciltte 8 çıktı kanda da 9 falan çıkar boşuna bebişin canını yakmayalım gayet güzel dedi. O kadar rahatladım ki çok şükür 🙏 artık tekrar artmaz dimi 10 günlük olduk bu arada bugün. Tekrar yükselmesinden korktum şimdi de galiba annelikle birlikte bana anksiyete de geldi 😂