Bir an gözümde canlandı mazii 🥺 ben ilk 20 gün çok çok zorlandım bu konuda benimde hastaneden çıkarken sarılık değeri 11 di sonra kontrole gidince 15 çıkmıştı bir anda yatırcaz demişlerdi çok ağlamıştım fototerapi aldı gün sonunda 9 a düşmüştü ozaman ağlamıştım ama sonra iyi ki fototerapi almış dedim. sürekli 1 saatte bir neredeyse emziriyordum. Hiç uyumadan 20 gün geçirdim çok zordu ama geçti geçicek merak etme sadece sabret ve korkma ❤️ saat başı emzir her emzirmeden sonra (yada mama da verebilirsin ) gazını çıkartmadan da yatırma eğer sürekli uyuyorsa uyanmıyorsa ayaklarına bi fıske vur hiç bir şey olmaz🙏🏻