hiç sıkmayın canınızı, benim kızım da bir yaşında az yiyor ama sık yedirmeye çalışıyorum. Sabah kahvaltıda mesela yumurta yemek istemiyor. Bulamaç, pankek ve krep seviyor onları yapıp yedirmeye çalışıyorum. Lütfen zorla yedirmeyin ek gıda reddine sebep oluyor. Ben balkonda parkta orda burda yedirdim bir müddet. Bu arada anne sütü alıyor mu? Anne sütü alan bebekler ek gıdayı pek istemiyor demişti doktorum biz de günde 4 defaya düşürdük. Şimdi daha iyi yiyor.