1 yaş kontrolünde doktorumuz kilo alımının çok az olduğunu söyledi. O kadar mutsuzum ki iç dökmek için yazıyorum. Bi yandan çok üzülüyorum, öyle olmadığını biliyorum başkası yazsa ben de senin hatam değil derdim ama yine de benim hatam gibi hissediyorum, bi yandan sinirliyim neden olmuyor, çok uğraşıyorum ilik suları tavuk suları muz ceviz tahin artık bunları bilmeyen mi kaldı, ama yemiyor işte her lokma için kırk takla atıyorum daha ne yapabilirim diye düşünüyorum. Çoooook çok çok yoruldum