Neslimmmm lansinoh öneririm ucu çok güzel ben avent ve lansinoh ikisinide kullandım mamajoonunda biberonunu ve aventin pipetlisinide suluk olarak kullanıyorum. 8ayda elimden 15 eyakın biberon geçti yeniledim vs vs lansinoh cidden en güzeli denebilir.