Neslimmmm Merhaba biberon alıcam ama avent hariç onu aldım kabul etmiyor bebeğim 2 buçuk aylık bu arada.
Defnedilan34 Neslimmmm mamajoo almıştım memnunum sonra küçük gelmeye başladı wee baby naturale geçtim memnunum güzel biberon
[silindi] Neslimmmm Doğduğundan beri philips avent kullanıyorum çok memnunum canım onu deneyebilirsin 😌
ozgurunannesi Neslimmmm Benim oğlumda hiç bir biberonu kabul etmedi en son Nuk'u buldum severek kullanıyor.
Neslimmmm ozgurunannesi anladım evet benmkide aventi kabul edemedi bir türlüü onu deneyim olmazsa birde
ozgurunannesi Neslimmmm eğer bebeğiniz emiyorsa göğüs ucuna yakın biberon arıyordur kendine diğer biberon başlıklari büyük geliyor. Nuk anne göğüs ucuyla aynı kavraması çok kolay oluyor.
Dorukveannesii Neslimmmm anne sütü mama olarak besleniyordu oğlum bu marka biberon anne göğüsüne en yakını demişlerdi bana da tavsiye üzerine almıştım bende 😊 tabi her bebek farklı oluyor uzun emen bebekse belki o yüzden biberon da istemiyor olabilir
Neslimmmm Dorukveannesii anladım ben emzıremedm hıc malesef emmedı naptıysamm ona alıstırmaya calısıyorum da bakalm zorluycam olmazsa😌
Alyaderin13 Neslimmmm merhabalar. Bende çok arastırdım ve lansinoh diye bir marka buldum. Ucu anne memesıne en yakın biberon ben hem emziriyorum hemde mama ek takviye veriyorum biberonla ve çok şükür anne memesini bırakmadı tavsıyw ederım