Amip salgını var canım bu yaz genelde çeşme suyundan bulalıyormuş bende geçirdim kurban bayramında ve dedim ki covid bunun yanında hiçbişeymiş öyle bi hastalık ateşim 41 e kadar çıktı ishal sanki lavman yapmışım gibiydi iki gün büyük serum taktılar ilaçtı probiyoktikti derken geçti şükür 🙏 çok geçmiş olsun umarım biran önce iyileşir yavrun