Merhaba, biraz uzun olabilir Hakkınızı helal edin lütfen sabahtan beri hastanedeyim ve yeni geldim arkadaşlar oğlumda dün bir anda başlayan karın ağrısı ile isal başladı ama isal öyle böyle değil tutamıyordu gecede 39,5 kadar ateşimiz çıktı neyse zor bela sabah ettik sabah ise kusmaya başladı ne yese ne içse direk kusuyor sabahtan hastaneye gittik ilk önce seker ve tansiyonuna bakıldı seker açlık 122 tansiyon 135 çıktı yuksek diyim kan tahlili istenildi , daha sonra cikan kan sonuçlarımız için doktorun odasına girdiğimde doktor sonuclara bakıp bir kagit yazıp elime verdi hemen gözetim altindaki uzman doktora gidin dedi bu arada evden çıkarken vücudunda döküntü oldu hastaneye gidene kadar gitmisti bunuda belirtmiştim uzman doktorun odasına gittik duruma anlattım dediki doktor Bobrek yetmezliğinden şüphelenmis öyle birsey yok idrarina bakalım dedi bu arada oglum ağlıyor ara ara gelen karin ağrılardan neyse idrar verdik idrar normal dedi gidebilirsiniz nasil yani bu çocuğun ateşi isali kusmasi var siz gönderiyorsunuz dedim zor bela 1 serum takıldı kusmasi icin igne yapıldı, artık kiyafet vs kalmadı isalinden dolayı bez bağlamak zorunda kaldım sürekli altını temizliyorum müsade odasında serum bağlı iken altını alıyorum tabi bir şokta orda yaşıyorum diskisinda kan var direk doktora elimdeki bez ile kaka tahlili verdik çıkmadı sabah cikar dedi kaka tahliline siz e nabizdan bakın görüldü yazısı varsa getirirsiniz dedi ve benim oğlumun haylen ateşi var düşmüyor birsey yiyemiyor bir bardak su bile içse çıkarıyor ben bir Anne olarak kendimi çok çagresiz hissettim 😔 kaka tahlilinde görüldü yazarsa o şekilde yatis yapıcaklarmis oglum 2 gunde resmen eridi başına böyle bisey gelen varmi uzun oldu arkadaslar çok üzgünüm