Mommyhann Erd_Zynp65 aslında acılı bi islem değil size takan takamamıştır saniyelik bişey zaten ve malesef devlet hastanelerindexe özeldeki gibi davranmıyorlar
Erd_Zynp65 Mommyhann öyle ya insana davranır gibi davranmiyorlarki zaten bide ben kendimi çok sıkıyorum belkide ondan
elkay Erd_Zynp65 Korkutmak gibi olmasın ama ben kendimi belki çok sıktım bilmiyorum çok acılı olmuştu hatta tansiyonum bile düştü acıdan
efnandurucide Erd_Zynp65 4 gün önce sezeryan öncesi hemşire odaya getirdi taktırmadım zaten genel anestezi olacağım o zaman takın dedim. İlk mızmızlandı ama kabul etti sonra
One-life Erd_Zynp65 kendini sıkarsan canın yanar beni tembihlemişlerdi rahat olmaya çalış diye inan ki hiç rahatsız olmadım. Bende özelde oldum hemşireler de değil doktor kendisi taktı ama narkoz almadan uyanıktım
iki_prensesannesi Erd_Zynp65 benimde korkulu rüyam çünkü vajinusmus var ve her sezaryanda ağlıyorum o masada artık doktorlar alıştığı için bayiltalim öyle takalım diyorlar
Erd_Zynp65 iki_prensesannesi yaa Allah yardımcın olsun zor ya ben panikliyorum sıkıyorum kendimi ondan çekiniyorum