Erd_Zynp65 bence öyle onca çektiğimiz acıyı düşünürsek sonda hafif kalmıyor mu yanında.mesela ben suni sanci sonrası sezaryen olup gelip karnıma bastırmışlardı aklım çıkmıştı bu ikisinde 😂 şimdi ikinci doğuma az kaldı tek düşündüğüm inşallah karnıma bastırmazlar 😂