ygmrbrn eşim de şimdi gitti, böyle saçma eğitim sistemi ile zaten ettiler içine, okuyup işsiz gencler boşa yok, anaokulunda başlıyor liyakatsizlik.. Bizim de haber yok ,bugün baslıyor derseler eşim epey kızar. Kayınpederim, kaynım, görümcem öğretmen onlar bile şok oldu, görümcem müdür yardmcısı son 1 aydır kafamı kaldıramadım dedi
Şimdi eşim aradı 9 da burda olsun demişler 🤣 şaka gibi ama değil