Busraaasil Kızlar 4 yaşındaki oğlumu kayıt ettirdik Haziran’da başvuru yaptık ozaman dan bu güne kadar hala bı dönüş olmadı ama bugün öğrenci belgesi sorgulamadan gözüküyor Muş sanırım baktım kayıtlı olduğu çıktı e okula girdim haftalık ders saatleri felanda yazıyor ama hala ne bir arama mesaj yada WhatsApp grubu kurulmadı birde bana kayit için gittiğimde sabahci mi öğlenci mi istiyorsunuz dediler öğlenci dedim formun kenarına yazin dedi yazdım haftalık ders programı saatlerinde sabah saatleri yaziyor ama umarım sabaha vermemişlerdir moralim bozuldu :(
Yelda35 Busraaasil canım bize sms geldi yarın öğretmen toplantısı varmış. Eğitim saatleri sms ile bilgilendirme yapılacakmış
kytx Busraaasil whatsb grubu ögrtmen kuruyor ögrtmenniz belli oldgu zaman kurar zaten belki yarın kurar yarn oryantasyon günü zaten hemde ögrtmenle tanışılcak bzde yarn 1 de gidicz öglenci grup
Prenses-annesi1 Busraaasil instagramda sayfası olabilir mi okulun bizim ordan paylaşılıyor o şekilde haberimiz oluyo herşey den
Busraaasil Yelda35 evet belirsizlik çok kötü gerçekten stres heyecan birde böyle olunca geriliyorum 🥲 yarın okulla bı görüşeyim en iyisi
ruhsagligi Ya bizim de haber yok okula bugün yine gittik liste falan da yoktu anlamadım bu nasıl bir şey , netlik yok hicbir şeyde
Busraaasil ruhsagligi bazı kişilerin sınıfları sabahçı öğlenci durumu belli onları görünce ve bizde ses olmayınca hala kötü bir durum oluyor stres oluyor insan
ruhsagligi Busraaasil ya okulda asılı bişey yok, sitesinde ilan yok, insta hesabı yok okulun Bilgi yok, sabah öğlen belli değil sadece a şubesi imiş yarın gidecek miyiz? Belli değil Eşim 8 de gidicek haber vericek bakalım zaten erken kalkıyo çocuklarım
Busraaasil Prenses-annesi1 Instagram sayfasını takip ediyorum web sitesinede baktım herhangi bir duyuru da yapmamışlar ne yazık ki
Neslimmmmm Busraaasil benimde e devlette öğlen saatleri gözüküyordu öğlenci olmuşuz öğretmenimiz daha dün grup kurdu iletişime geçti yarında 12de okula gidicez uyum günü.sabah saati yazıyorsa muhtemelen sabahçıdır bugün yarında mesaj gelir.Yada okulun hangi şubeleri sabahçı oluyor biliyorsanız öğrenci belgesinden bakabilirsiniz.Yanç bizim okulda A ve B sabah C ve D öğlen belgeye baktığımda C şubesiyiz öle anlamıştım öğlenci olduğumuzu
Busraaasil Neslimmmmm aa öyle mi oluyor bizdede A sınıfı yazıyor aslında ama öyle olacağı aklıma gelmedi
Neslimmmmm Busraaasil yani her yerde ölemidir bilmiyorum bizim okulda o şekild yapıyolar C şubesi olunca öğlenci dedim saatlerde öğlendi snra grup kuruldu zaten öğretmende bilgilendirdi
antropologanne Busraaasil Bende simdi baktim, bizimkinde de sabah saatleri yaziyor ama benim kizim öĝlenci. Rastgele orayi doldurmuslar sanirim.
Busraaasil antropologanne ayy inşallah öyledir ya çünkü öğlenci olarak demistim sorduklarında inşallah oglecidir okul çok yakın değil kışın çok zorlanırız hava karanlık olacak yağmur çamur yakın olsa sorun olmazda 🥲