prensannesi1704 Merhabalar, benim bir kızım olmasını çok istiyorum internetten araştırmam sonucunda yumurtlamadan birkaç gün önce ilişkiye girip sonrası beklemek sizlerde bu şekilde yapanlari duydunuz mu cevaplarınızi bekliyorum
Bir_bebek_bir_anne prensannesi1704 valla bende aynı durumdayım 🥹😀 bi anlık gafletle yumurtlama gününden 2 gün sonra yaptık önce yapmak lazımdı aslında 😃
prensannesi1704 yavrupandaannesi zagen Allah’a bırakıyorum ama şöyle bir yazı okudum erkek sperm ve kadın spermin rahimda yaşama ömrü aynı değilmiş kadın sprem daha uzun yaşadığı için yumurtlamadan önce ilişki olur yumurtlama olana kadar erkek sperm ölüyor geriye kadın sprem kaldığı için kız gebelik oluyor , sonuçta araştırılmis onaylanmış şeyler bunlar
prensannesi1704 ferahmete zagen Allah’a bırakıyorum ama şöyle bir yazı okudum erkek sperm ve kadın spermin rahimda yaşama ömrü aynı değilmiş kadın sprem daha uzun yaşadığı için yumurtlamadan önce ilişki olur yumurtlama olana kadar erkek sperm ölüyor geriye kadın sprem kaldığı için kız gebelik oluyor , sonuçta araştırılmis onaylanmış şeyler bunlar
yavrupandaannesi prensannesi1704 çoktaaa şey yapmamak lazım 😂 Sen zaten her halükarda xx kromozomuna sahip olduğun için doğurganlığın kız erkek xy kromozomuna sahip o belirliyor kız y da erkek diye onu da Allah yok uzun kalmış yok kısa kalmış .. Sağlıklı olması için yat kalk dua et gerisi boş kızda olsa erkekte olsa seviliyor Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bir ölü bebeğim oldu .. Sonra da ikinci bebeğim .. O yüzden şükret sağlıcakla kucağıma alabileyim diye ..
prensannesi1704 yavrupandaannesi tabikide sağlıklı olması benim için herşeyden çok önemli ama kız çocuklarını cicili bicili giydiriyorlar çok istiyorum bu yüzden hatta küçüklüğümden beri hep derim kızım olsun diye ☺️
prensannesi1704 Bir_bebek_bir_anne evet bende önce yapılması lazım diye duydum neyse bakalım hayırlısı olsun kalbinizden geçen ne ise nasip olsun bu arada kız olursa yazarsan sevinrim biz şuan çocuk düşünmüyoruz sadece kızım olsn diye başlık attım 😅😅
Bir_bebek_bir_anne prensannesi1704 eğer gebelik olursa yazarım 😀 genelde tek denemede olmuyor benim ikinci denemede olmuştu ilkinde de vücut kendini hazırlaması gerekirmiş öyle demişti bi doktor
bebisliozlem prensannesi1704 iyi de canım yumurtlamadan önce yapınca hamilelik çok düşük bir ihtimal oluyor o nasıl oluyor o zaman Yumurtlama tarihlerinde yapınca hamile kalmak çok yüksek oluyor bu arada bende yumurtlama tarihlerimde yaptım kızım oldu