merveidilakcay ArassMom_ çok teşekkür ederim bizin okulda sadece 5 yaş için bir sınıf var o yüzden almamış olabilirler
btba Bize hıc ne msj ne bılgılendırne gelmedı acaba bızdr yarın okula gitmeli miyiz saat kaçta gıdıcez hıcbı fıkrm yok
coktepkiliyim Meliha1234 merhaba bulunduğum ilçedeki okul maalesef almıyor. Çok teşekkür ederim ilginize ❤️