coktepkiliyim merhaba malesef bu her okulda yok bende oğlumu 3 yaşından beri devlet anaokuluna gönderiyorum. Şuan beş yaş grubunda. Ama bu sene 3 yaş grubu acilmayacakmis. Ama olduğunuz bölgedeki anaokullarıni arayıp 3 yaş grubu olup olmadığını sorabilirsiniz. Gerçekten çok faydalı 3 yaş grubu genel olarak öz bakım becerileri hakkında bilgi sahibi oluyorlar kalem tutma makas tutma gibi etkinlikler yapılıyor zaten daha çok oyun odaklı 4 yaşında ise tamaen okul öncesi eğitimdi