Bennededimki Sakin ol öncelikle sabrını hep korumaya çalış hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz çoğu zaman rahatlamak için bizde oturup ağlıyoruz. Ağlamak seni rahatlatıyorsa ağla bolca.. Bugünler geçecek unutma ilk doğduğunda unuttuğumuz o uykusuz geceler var ya işte onlar gibi bunları da unutacağız. Bebeğin şuan zor bi süreçte hem vücut büyüyo kemik ağrısı yaşıyor hem sürekli zihni çalışıyor kafası yoruluyor hem dişi ağrıyor bazen gazı oluyor sancısı tutuyor ve derdini sadece ağlayarak anlatabiliyor. Bebek olmakta çok zor. Onun sana çok ihtiyacı var onu bitek anlayabilecek kişi sensin. Mümkün olduğunca ona sarıl ve geçeceğini söyle. Sen mükemmel bir annesin unutma, biraz sabır biraz zaman biraz sevgi ❤️