Valla bugün patladım oturdum ağlıyorum. Kızım 7 aylık diş çıkarıyoruz yeni patlamış. Tamam anlıyorum ama çok mızmız. Jeller ilaçlar karanfiller neler neler. Hiç sakinleşmiyor. Az birşey dışarda sakin oluyor sonra yine aynı. Kucak, ağlama of. Sabah kalkar ııııı hhh ı hhh . Gece yatana kadar ııııh ıhhh. Ben artık pes edeceğim valllahı. Doktora gidelim dedim eşim diş diyecek dior ki öle. Ama kafam kazan oldu artık. Eşime sarmaya başladım. Hayattan bıktım. 2 dk mutlu olsa oynasak ama yok. Bana bir çare lütfen ?