nefes2345_ Bende çikolata kisti hastasıyım bi türlü geçmiyor malasef hergün karnım ağrıyor bazen şişiyor regli ağrısını zaten saymıyorum ağrısız hiç geçirmedim hamile kalmak için macun kullandım bu aralar vitisfera diye bir firmanın resvaretrol içeren bir gıda takviyesini duydum çok iyi geliyormuş kadın hastalıklarına onu kullanmayı düşünüyorum bakalım