Herkese hayirli günler birtürlü kurtulamadigim hatta ameliyat masasina bile yatip aldirdigim daha sonra yani şuanda 4cm yaklaşik portakal büyüklügünde sol yumurtaligimda kist var çok sinirlerim bozuluyo bu duruma geçen ay 10 gün adetim gecikti hamileyim diye sürekli testler yaptim ama hep negatif sonra 10 cu gün adet oldum tam tamina 20 gün sürdü bu ay yani(agustos ayinda) 10 gün sürdü ve bitti yani öyle saniyordum 6 gün olmuştu temizleneli bu sabah resmen çeşme gibi kanamam var hayit sirkesi iyi diye duydum ama onu bulamadim onun yerine hayit otunu aldim bu arada çok uzattim hakkinizi helal edin 38 yaşindayim bu yaşima kadar adet düzensizligim hiç olmadi kizim dogduktan sonra bu arada 11 aylik bebegim o zanan 3 aylikken portakal büyüklügünde kist olusmuş ve patlamişti ölümden döndüm lütfen kisti olup tamamen iyileşen varmi varsa ne yaptiniz bu arada benim vucudum üretiyormuş 6 aydir 20 günü bulan düzensiz adetim var 😒😒 psikolojimi çok bozuyo bu durum