SedaAlper OptimusPrime benim de başıma geldi,biz önce şikayetvar a durumu bildirdik,sonra bankamızı arayarak kartımız çalındı işlemi biz yapmadık dedik,banka halledip paramızı hemen yatırdı bir kaç gün içinde
Nubu364677 gulertknn1 belki patronları değişti olabilir farklı bir kişi başa geçti ve dolandırmaya başladı insanları belki bir hata olmuştur inaşllah para iyadeniz gerçekleşir
OptimusPrime SedaAlper Çok teşekkür edetim bu yöntemi denedik eşi konuştu bankayla 30 gün içersnde hallederiz dediler. Araştırılacakmış. Çok sevindim çok mutlu oldum inşallah bizde hallederiz 😊
OptimusPrime Acemianne22 zaten eskiden yiiymiş sonra batmışlar galiba. Şimdi alıp parayı işletiyorlarmış üründe yok ortada para da
elmalikurabiye OptimusPrime istanbul bilisimden defalarca alisveris yaptim boyle birseyle karsilasmadim. Hatta butun evimin beyazesyasini ordan dizdim. Ara ara kucuk ev aleti vs alirim boyle bir sorun hic yasamadim ben. Cok gecmis olsun size
OptimusPrime elmalikurabiye uzun bir süredir bu şekilde ğroblem varmış yüzlerce kişi mağdur hatta daha fazla 🤦🏻♀️
OptimusPrime Gizem_toker gördükçe sinirleniyorum 25 gün oldu hala paradan haber yok. Her gün arıyorum aynı şeyi söylüyorlar eşim arayıp en son küfür etti hala aynı terane