gulertknn1 Babanıza söyleyin boşuna gitmesin yakın zamanda gidenlerin yorumlarını okudum plazadan içeri de alınmamış. Yani gitse de alamayacak ancak onlar yatırınca oluyormuş yok yere yorulacak bende eşime söyledim ancak sonuç bu nasıl olucak bilemiyorum.
Eskiden çok güvenilirmiş sonradan batmış bunlar küçük bir plazaya taşınmışlar. Nerden bileyim ki battıklarını🤦🏻♀️ Sonra insanlardan tek çekim parayı alıyorlar, işletiyorlarmış. Böyle okudum yorumlarda. 1970 tl param var alamadım ev taşıyacağım öyle ters bir zamanda yaşandı ki olay. İnşallah babanızda bizde paramızı geri alırız. Her şeyi araştırırdım aslınd ayorumlarına baktım iyiydi, başım böyle gelince istanbul bilişim para iade diye şikayet vara baktım bir ton şikayet. Çok pişman olduk ama elden ne gelir bekliyoruz hala saf saf.