begumcapkan doğru damla ve düzenli kullanımda etkili biz 4 aylıkken günde 3 defa 15er damla kullniyorduk çok faydasını gördüm sap simplex biogia relaktaz hepsini kullandm faydası olmadı çok gazı yoktu da ikinmasi varsa kakasını takip edin bi benm bebegmde de o zamanlar ikinma vardi 3 gaz damlasını denedik fayda etmedi sandık ama alerjisi varmış o yüzden karnı agriyormus ondan ikiniyormjs diyetten sonra hepsi geçti 4.ayda bi problem yaşadık onda doktor metsil verdi doğru kullandık düzeldi şükür