Balim12 Benim bebeğimin sarılığı 15 çıkmıştı. Hastaneye yatmadık. Ama ondan sonra iki gece emzirmek için dahi uyandıramadım ne yaptıysam. Acaba sonrasında 15 ten sarılık değeri yükselip zararı olmuş olabilirmi
berk58 merveems evet kesinlikle artık bende böyle düşünücem kendimize de bebeğe de eziyet etmeye gerek yok ben ağlayınca oda hissedip içini çekiyor 🥰