merveems İlk 10gün içinde bebekleriniz ne kadar emiyordu acaba 2saatte bir vermeye çalışıyorum ama bir iki anca emiyor
aliecem merveems ilk on gün iki saatte bir dedi hemşire beş dakka on dakika anca emiyordu on gün sonra gelenler sarı dedi rengine bende saat başı uyandırıp emziriyorum şuan 14 günlük iki saate bir uzun süreli emiyor telaş etmeyin yani süreler uzuyor
Tusa_ merveems bebeğim 3 aylık oldu hala daha 1 saate emmek istiyo 2 saat çok az emiyo bence 1 saattende erken emdirin sarılık olmasın yeni doğduğunda yarım saat 40 dk falan emmek istiyodu
ayaz0606 merveems 1 dakikadan az bile emse yeter sık emzirmek gaz yapar 2 saar ara ile tabi huysuzlandigi zaman da emzirin emmek istedigi zaman ama durduk yere emzirmeyin emzirirken karni karnınızda olsun gazi önler danışmanlık hizmeti almıştım ben yeni doğum yaptığımda emzirme ile ilgili sıkıntılarımız vardı
Handecnsn Nacizane fikrim, Ne kadar sık emerse o kadar iyidir diye düşünüyorum. Hem sizin kokunuzda rahatlar hem sizin süt üretiminiz artar. Saat aralığı diye birşey olmamalı bence siz veya bebeğiniz ne zaman isterse o zaman emzirmelisiniz.
merveems Handecnsn yeni doğum yaptım ve göğsümü tam tutamıyor zorla emziriyorum ve sarılık olacak diye korkuyorum
Tusa_ merveems ensesini elinle kavra ve memeye doğru hafif ittir daha çok küçük çok normal tutamaması alışıcak zamanla
adasmother merveems bende 1 hafta tutturmaya çalıştım, göğsüm hep yara oldu. Silikon uç aldıktan sonra bebeğimde bende rahat ettik
tontonanne merveems yanınızda size destek olan biri var mı o bebeği tutsun sizde memeyi ayarlayin ağzına sokun alisacaktir yada tam tersi ama sürekli destekleyin eds sistemi deneyebilirsiniz ya da Emzirme danışmanlığı alın en etkili çözüm o olacaktır doğum yaptığınız hastanede vardır muhakkak onlardan yardım alın profesyonel olur
aryabebek473_ İki günlük bebeğim hemen hemen saate bir emiyor sütüm de çok yok iki defa mama verdim sütüm çok az geliyo bi yandan sezaryan ağrısı da çekiyorum
ceylinlina0409 merveems şuan bende aynı sıkıntıdayım memeyi tutuyor sinirlenip geri bırakıyor ne yapacağımı şaşırdım mama veriyorum arada sarılık riski varmış
merveems ceylinlina0409 ne olursa olsun emzirin gerçekten biz sarılıktan hastanede yattık bir gece çok zor bi durum psikolojik olarak
berk58 Biz 18 günlük olduk bebeğim gündüzleri emiyor bir iki direnip tutuyor ama akşam ve gece asla tutmak istemiyo ilk hafta sütüm az olduğu için kilosu düştü doktorumuz 30 ml mama+ meme şeklinde besle dedi öyle yapıyoruz kilosu artmaya başladı çok şükür ama memeyi neden her zaman tutmuyor diye üzülüyorum ağlıyorum bazen iyi bi anne olamıyor muyum sütüm gelmiyo mu diye lohusalık ve anne olmak çok zormuş gerçektenn ama onun kokusunu almak bile her şeye değer 🥰
merveems berk58 yeterki sağlıklı ve iyi olsunlar mama yada anne sütü farketmez gerçekten kendinizi üzmeyin
berk58 merveems evet kesinlikle artık bende böyle düşünücem kendimize de bebeğe de eziyet etmeye gerek yok ben ağlayınca oda hissedip içini çekiyor 🥰