Samay_ku Bende aptamil kullanıyorum doğduğundan bu yana bir sıkıntı yaşamadık ,beni bazen emiyor bazen emmiyor sağıyorum öle veriyorum bende
kiliclar [bilinmeyen] hep veriyoruz canım sağlığı yerinde olsunda gerisi boş inanki ben aptamil veriyorum uzun zamandır çokda iyi geldi gelişimi filan gayet yerinde çok şükür