Halime13 benim oğlum 2 ekim doğumlu, 9 aylıktan beri yürüyor artık koşmayada başladı yatakta zıplamaya çalışıyor çok tatlı 🥰 mükemmel şekilde baba diyor 😅bazen mannem mannem diyor anne olduğunu düşünüyorum. Dede, nene, mama, kaka, papa( panda), ata, abi, abla, al, gel, karga bunları söylüyor yani ben söyleyince tekrar ediyor. İnek nasıl yapıyor deyince bööö diyo mdksksks hav, gak, bazen gıt gıt gıdak aslanı biliyo hrrr yapıyo. Öpücük atıyo, el sallama, alkış, çak, müzik açınca oynuyo, babası asker bi kaç gündür selam veriyolar birbirlerine ndjsjsk. Bişey nerede diye sorduğumda arıyo bulamıyo kafasını sallıyo. Ve artık her şeyden anlıyor yapmasını istedğim şeyleri çoğunlukla yerine getiriyor. Büyüyorlar tabi artık. Sabah 1 uykuya geçtik gibi yani 3 haftadır falan 5 gün tek uyuduysa 6. Gün 2 uyku yaptı. Geceleri 8-9 arası uyuyor ama gece çok kalkıyor özellikle 4ten sonra üstümden inmiyor biraz bayıyor ama emzirmek en büyük hayalimdi o yüzden şükürler olsun diyorum bazen yorulsam da seviyorum. İştahı da fena değil bu aralar kaşıkla çatalla kendi yemeğe başladı 5 kaşıktan 1 2 si ağzına gidiyor. Biz de durumlar böyle biraz günlük gibi oldu ama ben de derli toplu göreyim yavrumu dedim ❤️ her çocuk kendine özel hepimize sağlık hoşluk versin olmayack hiç bişey yok.