Halime13 30 Ekim doğumlu kızım alkış, bay bay, gel gel yapıyor, ellerini kıvırarak sağa sola öne arkaya sallanarak arada alkışla dans ediyor 😂 anne, baba, dede, abla (abaa), gel gel, ver(vee), al(ağğ), su (tükürerek puu ), mama (mam), meme, araba ( düü düü) gibi birkaç tane daha var kelimesi duyduğu kelimeyi söylemeye çalışıyor, emekliyor ve sıralıyor,henüz parmağıyla işaret etmeye başlamadı sadece istediği şeyin yanına gidip ver ver diyor,mama sandalyesinde asla durmuyor, ellerinden tutunca yürüyor ve yürüme arkadaşıyla da yürüyor, uykusu ve yemesi güzel aslında ama gece çok uyanıyor artık 🤷🏼♀️