atlas1655 aynen o yüzden artık sadece prematüre doğduğunu söylüyorum geçiyorum. Aynen olabiliyor ama bende başka birşey varmıdır yokmudur gene de bakılsın istiyorum. İnşallah sağsağlim büyüsünler de normalinde çok akıllı , çok hareketli bir bebek sürekli aktivite yaptık. Hala da devam ediyoruz oyunlar oynuyoruz tek başına yemek yiyebiliyor. Çorba hariç alıştırdım.