atlas1655 35+4 de doğdu oğlum ben buraya normal doğum tarihini girdim, doktorla konuşurken düzeltilmiş 4 aylık diye hatırlatıyoruz (şuan 5 aylık)ama maşallah doktorumuzun da görüp dediği aynı 40. Haftada doğan bebeklerle uyumlu oğlum o yüzden atak vs hep normal ayına göre takip ediyorum düzeltilmiş göre değil