buss__ Gün içinde yemek yaparken zorluyor beni .Onun dışında gün içinde daha iyi.Geceleri git gide daha kötü oldu .Ya sabaha kadar hiç uyumuyor ya 10 kere kalkıyor.Ya da bir kalkiyor 2 3 saat ayakta geçiriyoruz sonra uyuyor.Sabah da horozla kalkıyor.Yaramazligi da var tabi.Suan da kolay diyemem ama daha sorunu geçirdim.En azından şimdi bir şeyle oyalayip yemeğimi yiyebiliyorum kolikken su icirmiyordu bana.Bence büyüdüce daha kolay yavaş yavaş kelimeleri artıyor.En azından açıktıginda mama diyo.Daha da konuşunca her şey daha da kolaylaşacak Yeni doğan dönemine göre en sıkıntılisi şu; düşmesi bir yerlere tırmanması atlaması vs