Adser kolik geçene kadar dışarı çıkmadım ben. Çocuğumun rahatsız olmasından pek önemli değil, insan kafayı yiyecek gibi oluyo evet ama geçici süreç çok bunaldım zamanında… 1-2 ay sabret annesi ağlamayacak gazını da kendi çıkarcak bi anda olacak ve sen de o günleri hatırlayıp ne ağladı be neler yaptı diyeceksin. Ağzıma lokma koyamıyordum ben