Yusuf_ali Esma12 Bebegim ayda 1 kg aliyor memnunum gaz derdimizde olmuyor şükür ama biraz pahalı çabuk bitiyor eczaneden alabiliyorsunuz.
eminee90 aptamilden çok memnunum doktorumuz da özellikle anne sütüne yakın olduğu için önermişti çok güzel toparladı kilosunu
Elif1234 duruaksoy ben aptamil conformil aldım gaz kabızlık mamasıymış inşallah oda kilo aldırır ya ilk kez kullancam