Elif1234 Merhaba kızlar hayırlı geceler :) kilo aldıran gaz kabızlık cok yapmayan mama önerisi ılan var mı acaba çocuğum yeni dogdu 20 günlük sadece 300 gram almış 🤦🏻♀️ mama takviyesi yapmak istiyorum
Yusuf_ali Elif1234 Benim bebeğimde ilk 1 ay içerisinde 350 gr almıştı doktorumuz bize evolvia ac olan mamayı önerdi ve gaz derdimizde kalmadı ve 2 ay içerisinde 1 kg almıştık.
Efe34 Evet aptamille oglum 15 gunde 200 grm almisti ve suan 4 aylik asiri hareketli bide evolvia ile 5 6 gunde 200 gram aldi.
Esma12 Yusuf_ali memnun musun evolvia dan kilo yapıyor mu ben sma kullanıyorum ama kilo yapmıyor kilo yapıcı bisey istiyorum
Hiramina02 Ben sma kullanıyorum doğumdan beri ne gaz sorunu yaşadım ne kilo almada sıkıntı olmadı bebeklerim ikiz ikisinde sorun olmadı şükür onlarda severek içiyorlar☺️
OglummBalll Elif1234 öncelikle ogluma maşallah diyeyim bebelac gold kullanıyorum gaz ve kaka sorunu cok az yasadım haftada 400 yada 450 gram aldı bunun sayesinde yarın yine bakacaklar kiloya Bu arada sma adırı gaz yaptı evolviya kaka yaptırmadı bebegim inledi durdu öyle aptamili doktorumuz ileriki zamanda obeze cevirir dedi eger imkanın varsa en mükemmel mama hip yoksa bebelac gold
salihayilmaz bebelac gold öneririm, kullanıyorum ve çok memnunum, fermente bir mama aynı kefir gibi üretiliyormuş, gaz kabızlık yapmıyor
ceylinnn [bilinmeyen] Aptamil alın, besleyici güzel mama. Gelişimi çok güzel destekliyor. tavsiye ederim.
Yusuf_ali Esma12 Bebegim ayda 1 kg aliyor memnunum gaz derdimizde olmuyor şükür ama biraz pahalı çabuk bitiyor eczaneden alabiliyorsunuz.
duruaksoy benim kızımda ilk ayı 200 gr ile bitirince doktor aptamil önerdi, ben aptamil mamadan çok memnun kaldım. çok güzel bir mama, kızımı hemen toparladı, ay maaşallah diyeyim
Elif1234 duruaksoy ben aptamil conformil aldım gaz kabızlık mamasıymış inşallah oda kilo aldırır ya ilk kez kullancam