Duyulurum tabi olabilir doktora soracağım çok teşekkür ederim
jelibonnnn haha ben hiç böyle olmamıştım herkese iğrenç gözüyle bakıyorum
lAmMelodi ediyorum zaten gagag mutfakta çıkıyor bıktım artık çıkmayın diyorum