visneli_turtam Miniklerimm Allah sabırlar versin, çok üzüldüm 🥺 keşke hiç bebekler ölmeseydi,en çok canımı yakan şey.Biz ne desek boş maalesef.Rabbim sizin yardımcınız olsun, diğer evladın için güçlü olmak zorundasın 🙁
Sevah Melekhnm Kemik iliği nakli. Sonrası vucüt savaş açtı iliğe. Toparlanamadı herşey bir anda oldu sadece kan değerleri düşüktü doğuştan. Biyopsi yapılınca. Belli oldu maalesef çok ani gelişti her şey bir anda oldu nakil olmaz ise kanse3e döndüğünde çok zor olacak tı çok hızlı İlerleyen türü idi kuzumu kaybettim o gün kaderinde vardı. Ben o sınavdan geçecektim hiç isyan etmedim Allah’a çünkü benim elimden gitse daha çok yanacaktım alıştırdı Allah beni 50 55 günlük hasta ne süreci yoğunbakım süreci hep yanında idim. Ben yaptım tüm bakımını babasının iliği 100/100 tuttu. Doktorlar bayram ediyor du nasıl olur böyle bir şey Normalde 100/60 uyum olur genelde kök hücreleri. Bildiğin klonlanmış gibi demişti. Sınav işte Herşey sıralı dizilmiş gibi gerçekleşti Kaybettim oğlum u
Melekhnm Sevah gerçekten ne yazacağımı bilemedim ama çok üzgünüm , başınız sağ olsın Allah size ve hiçkimseye evlat acısını bi daha yaşatmasın ben bile kimyasal gebelik yaşamıştım çok ağlamıştım günlerce sizi düşünemiyorum 😞
Gulcan14 Miniklerimm başınız sağolsun Allah sabır versin size çok kötü bir acı rabbim kimseye yaşatmasın ama rabbimin biçtiği ömür metanetli ol kardeşim
Sevah Melekhnm hiç birşeye ne tahammülüm ne sabrım. Var eskisine göre Çok çok şükür kızım çok iyi geldi
momeymen Miniklerimm ne diyeceğimi bilemedim. Acınla empati kuramadım, aklımı aymaktan korktum. Allah acını sağaltsın. Başka yavrun var mı bilmiyorum ama onlar için dik durman lazım. Onları düşünmen lazım
azicikgobekatalim Miniklerimm başınız sağ olsun 😞 Allah diğer yavrunuza hayırlı,güzel ve uzun bir ömür versin hep güzel günlerini görün 🤲🏼
Miniklerimm Hepinize çok teşekkür ederim en yakınım bu kadar beni teselli etmedi Allah razı olsun hepinizden bebgein aniden nefes alıp vermeye başladı düzensiz şekilde hastneye götürdum anlamadılar ama bundan üç ay önce kalbi genis diye bir ihtimal söylediler bize sonra yanılma var öyle birşey yok dediler takii bundan 10 gün önce aniden fenalaşip.vefat edene kadar biz kalp genişliğinden şüpheleniyoruz başka ihtimal yok İkincisi nazar gelirsek evet bir gün önce hastne de oğlum sandalyelere tutunarak yürüdü herkes şaşırdı nasıl yürüyüyo 10 aylık falan kilosu gayet iyi 11 kiloydu öylece gitti evladım kokusuna doyamadım özlüyorum ama gelmiyor elim bom boş kaldı öyle 😔😔😔😭😭😭
63_hulya_63 Miniklerimm daralan o kalbinize rabbim inşirah ferahlığı versin yüreğimin en derininde acinizi hissettm.cennette sizi bekliyor olacak evladınız bu dünyada sayılı günlerimiz var diye düşünüp bir nebze içinize ferahlama getirin orda ebedi bir huzura erdi yavrunuz orda rabbim cennetinde buluşmayı nasip etsin sizi orda bekliyor olacak Allah’ın izniyle başınız sağolsun 😔😔
ceylan34 Allah sabir versin başınız sağolsun bu durumda size sabredin falan diyemem Evlat acısı çok kötü bisey sadece Rabbım yardımcınız olsun inşallah bebeğiniz çok güzel bir yerde o konuda kalbiniz rahat olsun siz.cok iyi bir annesiniz güçlü olun sadece.Allah dayanma gücü versin. 🥺🥺🥺😥
nurcan1256 Miniklerimm rabbim sana sabırlar versin gülüm okurken boğazım Düğümlendi 10 aylik çok küçük ah uavrum ya Rabbım onun yerini doldursun sana bir evlat daha nasip etsn insallh çok üzüldüm benim de 8 aylik bir evladım var Rabbım acısını yaşatmasın hoc bir anaya evlat acısı yaşatmasın Rabbım basın sağ olsun Allah sabır versin🙏
Akademisyenanne_ Miniklerimm başınız sağolsun evet bende duyduğumda bu ifadeyi çok şaşırmıştım ama maalesef ani bebek ölümü 1-12 aylık bebekler arası görülen bir durum ne diye biliriz ki çok üzgünüm yattığı yer pamuk olsun meleğin
kuzeysinem Bende iki kez sınandım oğlum iki kez ölüm eşiğinden döndü solunumunda sıkıntısı vard doğduğunda yaşamaz demişlerdi prematüreydi ikincisinde de kışın zatürre geçirdi ciğerinin bir bölümü kapalıydı hızlı nefes alıp veriyordu en son yoğun bakıma aldılar eğer böyle giderse kendini bırakır solunumu çok kötü demişlerdi acaba bebeğinizin böyle bir durumu olmuş olabilir mi? Rabbim acınıza kolaylik versin ne denir nasıl denir bilmiyorum ama sizi çok iyi anlıyorum acınızı yaşayın ve bastırmayin sakın 😔😔 basınız sağolsun