Rabbim sabr versin çok zor içim yandı ben de 3 evladımi kaybettim ikisi kürtajdi ilk oğlumda ölü doğdu 9 aylıktı şükür iki tane daha oğlum oldu sonra biri 3 yaşında biri daha 3 aylık ama acısı geçti mi hayır hele 10 aya kadar getirip emzirip yedirip içirip onu bağrına basıp kaybetmek inan çok daha zor rabbim sabr versin rabbim verdi rabbim aldı rabbim cennetinde şefaatçi eylesin inşaallah 🤲♥️