ikitosbikannesi rmysa06 bizde dün gece başladı 40 ı gördük . Özellikle gece çok fazla yükseliyor . Başka hiçbir sıkıntı yok sadece ateş var . Bütün gece ılık duş , ılık bez , dönüşümlü ilaçla geçirdik . Bütün tahliller temiz .
Yenianne17 rmysa06 bizdede boğaz enfeksiyonu vardı antibiyotik ve ateş düşürücü şurup kullandık.doktor şey dedi enfeksiyon geçmeden ateşi geçmez dedi.4 saat arayla hep şurup verdik.3-4 gün sürdü sonra ateşi çıkmadı bemde şurupları vermedim ama antibiyotiğe devam ettik.
delihatun01 rmysa06 Bizde dünden beri atesliyiz 1 buçuk yaşında sadece ateşi var 37 40 arası ateşi gidip geliyor çocuk maf oldu kanları idrarı temiz çıktı neyin nesi anlamadık