rmysa06 Kızlar bebeğim 15 aylık Salı gününden beri 5 gündür ateşli ilaç düşüyor etkisi geçince çıkıyor aynı durumu yaşayan var mı
tgg123 rmysa06 ateş bebeğin vücudunun bir virüs veya hastalıkla savaştığının göstergesidir bi dokptea götürün isterseniz doktorlar daha iyi yardımcı olurlar sizlere
haticerva06 rmysa06 ateşi bilmem ama corona olanı son zamanda çok duydum yeniden artış var gelmiş geçmiş
Hacoks rmysa06 evet şuan salgın var coronanin kaçıncı versiyonu kaçıncı varyantı Allah bilir ama bizde hastalandık 7 aylık hamileyim kızım ben aynı anda hastalandık öldüm dirildim doğum yapacam heralde dedim bir doktora götürün
rmysa06 tgg123 götürdüm doktora kulak ve bogaz enfeksiyonu var dediler antibiyotik de başladılar 4 doz verdim ama hala ateşli olunca aynı durumu yaşayan var mı diye merak ettim
Hacoks rmysa06 hafif ateşlendi 37 üstüne çıkmadı ateşi ama çok huysuzlandi çok agliyodu durmuyordu kustu bir kerede ve ishal olmasından anladim
Ogulluana rmysa06 oğlum da bir kaç gün ateşliydi ilaç içeremedim asla ilaçsız atlattı keyfi iyiydi ama. Eşimde hastaydı belki de covittiler bilmiyorum
rmysa06 Ogulluana bizim de çok şükür ateşi yokken keyfi yerimde ateş olunca bi huzursuz oluyo ama gece 39.5 bile gördü o yüzden ilaçsız atlatmak zor bizim
ubrat bizde ciğere enfeksiyon insi serumlar iğneler 3 gün önce tedavi bitti dün gece ateş başladı tekrar gittik crp vs temiz boğazında hafif kızarıklık var dedi Allah’ım hepsine şafi ismiyle şifa versin
Begun Merhaba, geçen pazar gecesi ateşi başladı 3 gün düşmedi. Crp 65 olmuş iğne sonrasında da antibiyotik verdi. Hiç bir öksürme burun tıkanıklığ belirtisi yok sadece ateşi çıkıyordu.
Sese rmysa06 hemde öyle illet bir salgınki canım bir aydan beri görmediğimiz tedavi kalmadı 19 aylık oğlum hala daha alnı başı sıcak. Düşün hastanede bile yattık yani tam iyi oldu dedim bugün gene huzursuzluk başladı. Tek açıklama boğaz enf. Allah korusun kötü bir hastalıkmı var dedim detaylı kan baktırdım ama ondada kötü birşey çıkmadı. Artık o kadar çaresizim ki anlatamam
rmysa06 Sese çok iyi anlıyorum seni bende tüm yaz ateşle uğraştım diyebilirim çocuk tam iyi oldu diyorum yeniden bişey çıkıyo artık ilaç kulllanmaktan safra tası bile oluştu bebeğimde düşün Allah korusun bütün bebekleri gerçekten çok zor