Hiç kendinizi kötü his etmeyin benim kızlarımın arasında tam 2 yaş 2 ay var hamilelikte çok zorlanacağımı düşündüm 2 gocukla ama aşka öyle olmadı tabi ailem hep destekçiydi bi sure sonra alışıyorsunuz 2 çocuğuna benim büyük kızım kardeşi doğduktan sonra kendi yemek yemeye başladı tuvaleti kendi öğrendi yani resmen elimi gözümü üzerinden birazda olsa çektiğinde kendi başına bir şeyler başarmayı öğrendi tek sorun 2. Biraz büyüyünce oyuncak kavgaları olur o kadarcık :) şimdiden hayırlı uğurlu olsun 😀😃