Senossss ya hamileyim di mi şoktayım hiç öyle şüpheli bir durum olmamıştı dün post atmıştım. İlk oğlum daha 2 yaşına girecek hep nasıl yapıyorsunuz cesaret ediyorsunuz derdim insanlara başıma geldi ne yapacağım bilmiyorum belkide değilim bilmiyorum ki
ArvenMom Senossss çok belirgin hayırlı olsun benim bundan da koyuydu 7 haftalıkmış öğrendiğim de tekrardann hayırlısı olsun 😂🩷
bebegiminbesigicamdan Senossss cok zorlaniyorum ben 2 cocukla ve benim ilk oglum buyuk 5 yasinda ona ragmen tukendim Allah yardimciniz olsun 2 yasinda bide
Dogacelik Senossss hiç moralinizi bozmayın. 3 yaş olacak araları gayet iyi. Bebeği 4 aylıkken hamile kalanlar var. Allah gücünü sabrını veriyor. Kucağınıza alınca iyi ki olmuş diyeceksiniz. İçinizdeki sevgi öyle bir büyüyecek ki inanamayacaksınız. İkisini de eşit seveceksiniz🥲❤️ Allah sağlık versin yeter. Gönlünüzü ferah tutun🌸
Senossss Dogacelik ay inşallah amin. Bebeğim çok hareketli fevri hareketleri var son aylarda nasıl idare edeceğim hamileliği falan Allah kolaylaştırsın🥹
Kbrbydk Senossss hamilelik var ya kesin. Kan verince kaç haftalık merak ettim haber verin olur mu. Uzulmeyin doğana kadar büyük de baya büyür inşallah kolay olur rabbim yardimciniz olsun. Hayırlı olsun bebeğiniz ♥️
Senossss Kbrbydk ay inşallah ya çok merak ediyorum şu an gerçekten hamile olduğuma inanmıyorum teşekkürler🥹
Dogacelik Senossss hamilelik dönemi en zoru emin olun. Sonlara doğru stresi de artıyor. Ama doğurunca bir güç geliyor ki anlatamam. 5 bebek olsa halledilir gibi bir güç. Çocukların arası açık olup bilgileri unutanlara daha zor. Doğurmadan 1-2 ay önce kreşe başlatırsanız sizden rahatı yok☺️🫶🏻
Aptalllarsizi Senossss nasıl yani delik mi vardı ?ilişkinin en başından takıyordunuz dimi? Bende böyle korunuyorum korktum walla
Senbanabanude Senossss ilk oğlum 23 aylık diğer oğlum kucağımda Şuan 2.5 aylık. Allah sabrını da veriyor çok tebrik ederim. Kendi özelimde konuşuyorum iyiki yapmışım 😍
Senossss Senbanabanude oğlunuzun atma huyları var mı birkaç aydır elindeki her şeyi fırlatıyor arrık başkalarının yanında rahatsız oluyorum