Birdunyabircennetannesi inanın benim de aklım kalıyor. Mesela birkaç gündür acaba beni soruyor mu ne diyor diye merak ediyorum. Pazartesi ben de bunu soracağım.
Bence kızma meselesini normalleştirmemelisiniz. Çocuğunuz da normalleştirmemeli. Ben sınıfta bir öğrenciyi güzelce uyarsam bile çocuklar “kızdı” diyorlar. Hayır diyorum kimsenin size kızmaya hakkı yok. Ben sadece uyarıyorum, neden yapmamanız gerektiğini anlatıyorum. Çok alışmışlar kendilerine kızılmasına. Kızım bana öğretmen kızdı diye gelse ben gider uyarırım mesela. Çocuğumuzu emanet ediyoruz sonuçta.
Geçen hafta 4 gün kızımı okulda müdürün ofisinde bekledim. Berlin modeli oryantasyon uyguluyorlar. Bir kere bile bağırma, kızma sesi duymadım. Atölyelerde, bahçede her yerde kameralar var. Özellikle izledim hepsini