bebisliozlem
Özeller çok istiyor hemşirelik için özel düşünmüyorum ama devlet tutarsa inşallah hangi şehir olursa olsun gitmeyi düşünüyorum bi açıklanmadı ki güya 14 Ağustosta açıklanacaktı 2 eylüle sarkıtmışlar
Ebelik hiç düşünmedim söverler kız sürekli jdjdjdjdjs
Şaka bir yana onu yapamayabilirim
Gerçi eşim yenidoğan hemşireliğini de yapamazsın sen çok ağlarsın diyor da alışıyorsun zamanla her mesleğe mesela patolojide bağırsağı ilk gördüğümde kusacaktım 😅