Birdunyabircennetannesi çok staj yaptım devlet de gördüm, özel de gördüm. Malesef hakkıyla yapan çok az öğretmen var. Devlette derse girerdim, öğretmen gider çay kahve içerdi. Ben ders yapardım, çıkışta gelir sayar evlerine gönderirdi öğretmen sadece. Özelde de birçok olumsuz durum gördüm.
Ben devlette görev yapıyorum hâlâ çok olumsuz öğretmen görüyorum. İmkân olarak da kısıtlı. Kendi kızımsa 4 yaşında ve özel kreşe yazdırdım iki hafta oldu başlayalı. Merdiven altı bir okuldansa devleti tercih ederim. Ama gönderdiğim kurum bir alman okulu. Doğa temelli eğitim görüyor çocuklar. Çalışanları da güvendim içeriyi bilen bir kişi olarak.
Anlamak için okulculuk oynayabilirsiniz. O öğretmen olsun siz öğrenci. Siz öğrenci olun o öğretmen. Tavırlarına bir bakın mutlaka yansıtır