Birdunyabircennetannesi Patoloji Teknikeriyim DGS ye girdim bu sene inşallah hemşireliğe tamamlamak istiyorum Sizin meslekleriniz neler? Hayalinizdeki meslek neydi?
Meri-Mel Birdunyabircennetannesi kimya bölümü mezunuyum +Formasyon aldım ogretmenlik yaptım 4-5 yıl ücretli 😊
AyseSerraMoms Birdunyabircennetannesi Ağız ve diş sağlığı mezunuyum Diş hekimi asistanıyım. Öğretmen olmak isterdim puanimda yetiyordu ama il dışı diye ailemm de bende gitmek istemediğim icin tercih etmedimm simdi etseymisim diyorumm 😊
PamukPrensesannesii Twin_mom olmak istediğim mesleklerden ama matematigim olmadığı için hiç olamayacağım sanırım 🥲
OncedenGurme Birdunyabircennetannesi okul öncesi öğretmenliği mezunuyum. Mesleğimi yapıyorum, çocukken de hayalim böyleydi. İlkokula giderken anasınıfının penceresini izlerdim teneffüslerde 🥹
Birdunyabircennetannesi OncedenGurme Size bir şey sormak istiyorum Şimdi çok fazla özel kreşlerde sıkıntılar yaşanıyor maalesef Ve deniliyor ki bütün özel kreşlerde küçükte olsa sıkıntılar var diyorlar doğru mu? Staj olsun çalışma hayatınız olsun kötü şeyler gördünüz mü? Oğlum özel kreşe gidiyor genel olarak bize gösterilen şeyler tabiki de mükemmel Ama içeride ne dönüyor diye sürekli korkuyorum Oğlum kendini ifade edebiliyor ve gelip anlatır ama işte 3 yaşında bazı şeyleri görmüyor olabilir 🥹
Rozalinda OncedenGurme bi meslektasımı bulmusken, plan olarak ne kullanıyorsunuz acaba? Plan arastırıyorum da şuan:)
Cisemcagan17 Birdunyabircennetannesi önlisans deniz ve liman işletmeciliği mezunuyum hayalimdi yapamadım başka bölüm okumayı düşünüyorum bu sınavsız ikinci üniversiteden
bebisliozlem Evlenmeden önce ilahiyat okudum Evlendikten sonra ve hamileliğimde çocuk gelişimi, tıbbi sekreterlik Pazar günü de kpss var 🦦
dilariremm Umena valla elimden geleni yapıyorum😂 üstesinden gelemediğimde Öğrenciliğimden beri dönem dönem gittiğim bi psikolog hocam var zorlandıkça ona koşuyorum