Umceysfkdoga 2mutlubebeannesi bende aynı senin gibiyim ilkinde yaşamadığım için bu beni tedirgin ediyor
kahvelisianne 2mutlubebeannesi bende 7 aylık oğlum Var 2 aydır düzenli idi bu ay olmadı hem ilişki başında prezervatif hemde geri çekilme vs test yaptım negatif çıktı bir test daha yapacağım Olmadı kan vereceğim
2mutlubebeannesi kahvelisianne ben 1 tane test yaptım negatif zaten hiç bi belirtim de yok sürekli de kahverengi akıntım geliyor o yüzden başka gerek görmüyorum ben
ilenalemin 2mutlubebeannesi 2mutlubebeannesi Akınto vs geliyor muydu ya.ben de beyaz kremsi akıntı oluyor ben de çok korkuyorum.zylnda ile korumuyorum
ilenalemin 2mutlubebeannesi beyaz akıntı hamilelik belirtisi diyorlar hep korkutuyırlar beni.neysrlş sizinki negatif çıkmış rahatladım.ben de test vereceğim.
2mutlubebeannesi ilenalemin geri çekilme kdksjdj şimdi ama hap prezervatif geri çekilme hepsini kullanacam
feyzsali Bebeğim 6 aylık doğumdan sonra 2 kere adet oldum cerazette hap kullanıyordum yan etki yaptı 3 aydır adet olmuyorum geçen ay kan verdim gebelik yok geçen de test yaptım gene bisey çıkmadı ama olamıyorum kadın doğuma gideceğim en kısa sürede
kahvelisianne 2mutlubebeannesi dünden beri 4 test yaptım negatif daha da yapmam yani biri yanılsa biri doğru çıkar birde 7 gün gecikti zaten hiç bir belirtin yok zaten 8 aylık oğlum Düzensizlik normal diye düşünürüm
2mutlubebeannesi kahvelisianne 7 gün gecikmede hamile olsak çıkacaktır herhalde erken yapsak belki çıkmaz da hadi gözün aydon istediğin sonucu almışssın
kahvelisianne 2mutlubebeannesi wallaha şükür birde dünya oara aldılar ultra erkenmis test ah eşime kitlemisler neyse Allah isteyene nasip etsin gerçekten
210624 2mutlubebeannesi benim oğlum 2 ay 14 günlük daha hiç adet olmadım, doğumdan sonra düzensizlik oluyormuş