Gece post açtım ama kimse bakmamış tekrardan açayım dedim 2.5 aylık oğlum var en son kırkımdan 10 gün sonra 7 gün adet oldum adetim bittikten 12 gün sonra 2 gün kahverengi leke geldi ve hala adet olmadım normal mi yoksa hamilemiyim test yapsam çıkar mı inşallah hamile değilimdir